abkredi.net - falimabak.com - 08882992955 Dolandırıcılığı | Ali Karahisar

abkredi.net - falimabak.com - 08882992955 Dolandırıcılığı

Merhaba Arkadaşlar;
Geldiler, gerçi hiç gitmemişlerdi ama olsun, geri geldiler. Onlar umut, onlar kimi zaman çiftlikbank, kimi zaman titan. Kimden mi bahsediyorum? Verelim hemen cevabını, tabii ki dolandırıcılar. Tebrik edecektim az kaldı, bu ülkede bir şeylerin geliştiğini (!) görmek, beni ne kadar mutlu etti bilemezsiniz! Sürekli bir inovasyon peşinde adamlar, teknolojiye yatırım yapıyorlar. Gündemi de takip ediyorlar, hatta numara prefixlerini takip ediyorlar, yeni bir "prefix var mı?" diye.

Güzel bir "Ramazan günü" ofiste otururken telefonuma bir SMS geldi, içeriği de aynen aktarıyorum size;

falimabak.com SITEMIZE UYELIGINIZ GERCEKLESTIRDINIZ.UYELIKTEN CIKMAK VEYA IPTAL ETMEK ICIN 08882992955 NOLU TELEFONU ARAYINIZ B364
Ya arkadaş, bu nasıl bir aymazlık, bu nasıl bir karakter yoksunluğudur. Olmayan bir site için üye oldunuz diye bir SMS geliyor, benim tez canlı halkım, hatta 60 - 70 yaşında dedeler, nineler bir telaş ile o numarayı arıyor ve GOOOLLL. "En az 20TL"'lik bir sürpriz ile karşılaşıyor. Hatta SMS görüntüsünü de koyayım şuraya;

abkredi-net-dolandiriciligi-sms

Sonra dedim ki bu abkredi(.)net neymiş bir bakayım, doğal olarak sonucuna şaşırmadım;
abkredi-net-dolandiriciligi


Dönen bu dümeni hemen anladığımdan bari "Şu üye olduğum siteye gireyim bakayım ne varmış, ne yokmuş içeride" dedim. Ve sonuç beni şaşırtmadı;

falima-bak-dolandiriciligi

Asıl müsebbib ne biliyor musunuz? Bununda cevabını vereyim hemen. "Kişisel verilerin işlenmesi izni" adı altında yapılan dümen. Peki neden böyle bir izne ihtiyacınız var dediğimizde ise, "Size daha iyi hizmet verebilmek için" standart cevabı veriliyor, aslında bu cevap "Kırmızı Başlıklı Kız masalında yer alan yatakta yatan Kurt" edasıyla söylenmeli ki bir anlam ifade etsin.

Daha fazla yazardım da neyse, milletin parasına böyle üçkağıtlarla göz koyan herkesin, gözü çıksın.

Sağlıcakla.



Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim :), eğer burada ki çözümler veya bilgileri işinize yaradıysa sizde aşağıda bulunan butonlar yardımıyla paylaşırsanız başkaları da yararlanabilir. Ayrıca bundan sonra ki yazılardan haberdar olmak için Ücretsiz E-Posta Aboneliği yaparsanız çok motive edici olabilir :)

Yeni yazılarımdan haberdar olun!



Paylaş:



    Yorumlar - 0 Yorum :

Yorum Gönder