Neler Yaptım Şu Sıralar | Ali Karahisar

Neler Yaptım Şu Sıralar

Merhaba Arkadaşlar;

Hayatım için bazı değişimler yapma kararı almam gerekiyor sanırım ve bunları bir takım aksiyonlar alarak da yapmaya başladım diyebilirim. Böylece hem bütçeme hem de sağlığıma dikkat edebileceğimi düşünüyorum.

neler-yaptim-su-siralar

Kişisel sitemi yazıyorum

Freelance yazılımcı olarak çalıştığım için, kişisel internet sitemi baştan yazıyorum. Aslında 3 sene boyunca alan adımın üstüne konmuşlardı geri aldım ve sıfırdan kodlamaya başladım. Şu sıralar da %90 oranında Front-End tarafı bittiği için yayına aldım. En azından gerekli bilgileri veriyor.

İnternet sitesine gitmek için; https://alikarahisar.com

Sigarayı bırakmaya çalışıyorum


Öncelikli olarak sigarayı bırakma kararı verdim. Ev de atıl durumda bekleyen likitlerim ve başlangıç seviyesinde ki elektronik sigaraya geri döndüm. Hayatımda ki kişisel olarak en büyük harcama kalemi olan sigarayı bırakacağım inşallah 😀

Bırakamadım. 😬




Spora başladım

Atık giyemediğim gömlek, t shirt, pantolon v.b. iyice can sıkmaya başladı, yürürken nefes nefese kalıyordum. En büyük sebebi ise sigara ve kilo. Son 2 sene de 15 kilo alıp, 90 kilo olduğumu görünce kendi kendime dedim ki oğlum yavaş ol, senin daha yaşın kaç, akıllı ol.😀

Sporu'da bıraktık, şimdi belki de 90 kilonunda üzerindeyim. 😬

Daha az yemek

Bunun sorumlusu bir tek ben değilim, eşim sağolsun 😀. Yemek vermemekte ısrarcı. Şu an bu yazıyı yazarken de zencefil çayı içiyorum. Ofis'te ki Selma abla sağolsun.

Kendime ve aileme daha fazla zaman

En büyük sıkıntılarımdan bir tanesi bu. Eşim ve çocuğum ile vakit geçirmemek. Bu konu hakkında hala kendime güvenemesem de umarım başarılı olurum.

Daha fazla gelişim

Hem mesleki hem de kişisel gelişimim için okumaya önem veriyorum. Ülke ortalamasının üzerinde okuma oranına sahibim diyebilirim. Artık daha da fazla okumam gerektiğini düşünüyorum ve buna zaman ayıracağım.

Sağlıcakla.

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim :), eğer burada ki çözümler veya bilgileri işinize yaradıysa sizde aşağıda bulunan butonlar yardımıyla paylaşırsanız başkaları da yararlanabilir. Ayrıca bundan sonra ki yazılardan haberdar olmak için Ücretsiz E-Posta Aboneliği yaparsanız çok motive edici olabilir :)

Paylaş:



    Yorumlar - 0 Yorum :

Yorum Gönder