Uzun Zamandır Neden Yazmadım? | Ali Karahisar

Uzun Zamandır Neden Yazmadım?

Merhaba Arkadaşlar;
Uzun zamandır yazı yazmamışım, neden acaba? Aslında çok fazla özel ve genel sebepleri var bunun. Blog stratejimi değiştirsem mi diye düşünüyorum, ilk sebeplerinden birisi bu. Tamamen neredeyse yazılım üzerine yazı yazmışım ve bu içeriği değiştirmem gerektiğini, Kişisel blog tanımına uymadığını düşünüyorum.

yogun-calisma


İkinci en büyük kalem ise iş yoğunluğu. Çalıştığım firma ve danışmanlık yaptığım firma işleri şu sıralar beni çok meşgul ediyor. Hatta makale yazmak için aldığım notların makalelerini bile yazmamış, unutmuşum.

Bundan sonrası için bir takım ufak değişiklikler yapmayı düşünüyorum blog üzerinde. Biraz daha kişisel blog tanımına uyacak şeyler olacak. Belki hoşuma giden bir müzik, belki de bir film eleştirisi olur.

Uzun lafın kısası yoğun ve yorgunum şu sıralar :). Hatta bu yazıyı iki günde ancak yazmışım bu kadar az bir yazıyı.

Sağlıcakla.
Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim :), eğer burada ki çözümler veya bilgileri işinize yaradıysa sizde aşağıda bulunan butonlar yardımıyla paylaşırsanız başkaları da yararlanabilir. Ayrıca bundan sonra ki yazılardan haberdar olmak için Ücretsiz E-Posta Aboneliği yaparsanız çok motive edici olabilir :)

Yeni yazılarımdan haberdar olun!

Paylaş:



    Yorumlar - 0 Yorum :

Yorum Gönder