Cloudflare - Bu Sayfa Çok Fazla Yönlendirildi | Ali Karahisar

Cloudflare - Bu Sayfa Çok Fazla Yönlendirildi

Merhaba Arkadaşlar;

Cloudflare'e taşıdığınız siteniz "Bu sayfa çok fazla yönlendirildi" hatası veriyor ise eğer bunun nedeni hosting şirketiniz. Çalıştığım şirketin bir projesi için paylaşımlı hosting hizmeti aldığım firmadan ne yazık ki pek de randıman alamadık. Yenileme döneminde siteyi hizmetinden memnun olduğum Veridyen'e taşımayı düşünüyorum.

cloudflare-official-logo


Proje sitesi son dönemde trafiği artmaya başlayınca Cloudflare üzerinden yayına aldım. Öngörülerimin doğru çıkması beni sevindirdi, çünkü bir hafta bile süre geçmeden anlık 1k kullanıcıları gördü site. Paylaşımlı hosting olması yüzünden zaten çekincelerim vardı ve haklı olduğumda ortaya çıktı.



Dün akşam saatlerine doğru siteye ulaşım sağlanamadı, anlık ve geçici bir şey olduğunu düşündüğümden ticket açmadım. Ancak akşam saat 9 civarında siteye ulaşım sağlanamadığına dair telefon geldi ve kontrol ettiğimde sitenin çok fazla yönlendirildiğine dair hata alıyordum. Cloudflare'i duraklattım ve hem http hem de https olarak siteye bağlantı sağladığımda ise sistemin cgi sayfasına yönlendirildiğini gördüm.

baglanti-hata


Burada gördüğünüz ekran görüntüsü ile beraber ticket attım ve gelen cevap çok daha komikti. SSL sistemi aktif olmadığından CGI sayfasına yönlendirdiğini söylüyordu. Tabii ki yok öyle bir şey. Ne hikmetse ama ticket açtıktan sonra da problem düzeldi.


ticket


Neyse sözün özü; Cloudflare'in bu hatasının sebebi hosting şirketiniz ve sık yaşıyorsanız eğer değiştirin ki stres yaşamayın.
Sağlıcakla.
Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim :), eğer burada ki çözümler veya bilgileri işinize yaradıysa sizde aşağıda bulunan butonlar yardımıyla paylaşırsanız başkaları da yararlanabilir. Ayrıca bundan sonra ki yazılardan haberdar olmak için Ücretsiz E-Posta Aboneliği yaparsanız çok motive edici olabilir :)

Yeni yazılarımdan haberdar olun!

Paylaş:



    Yorumlar - 0 Yorum :

Yorum Gönder