Microsoft Wireless Mobile 1850 Mouse | Ali Karahisar

Microsoft Wireless Mobile 1850 Mouse

Merhaba Arkadaşlar;

Aslında başlık olarak mağduriyetler serisi atsam daha iyi olur gibi duruyor. 1 ay kadar önce Hepsiburada üzerinden Microsoft Wireless Mobile 1850 Mouse aldım. Macbook’un Trackpad’i her ne kadar güzel bir şekilde idare etse de ara sıra Mouse kullanma ihtiyacı hissediyorum, alışkanlık olsa gerek.

Microsoft-wireless-mobile-1850

İlk olarak mouse’u aldığım hepsiburada sitesi ile kargo krizi yaşadık, 2 gün boyunca siparişim hazır olmasına rağmen bir türlü transfer edilmedi. Hepsiburada ile yaptığım son 5 alışverişin 4’ünde zaten bu sıkıntıyı yaşıyoruz. Ya ellerinde olmayan ürünleri tedarik sıkıntısı yaşıyorlar ya da paketledikleri ürünleri bir türlü çıkartamıyorlar.



Şimdi asıl konumuza dönelim, Microsoft Wireless Mobile 1850 Mouse. Benim boş anıma geldi sanırım yoksa böyle bir hatayı yapmam. Özellikle Logitech ve A4Tech Mouselar ile hiç sıkıntı yaşamamış biri olarak onlardan birini tercih etmem gerekirdi.

Macbook-yan-gorunus

Macbook Pro kullanıyorum ve aldığım Mouse Mac destekli. Ama gel gör öyle değil. Mac’in USB girişleri sol tarafında yer alıyor (Makine açık ve sizin ekrana baktığınızı varsayıyorum. :) ) ve Mouse’u sağ elimle kullanıyorum ki buraya kadar her şey normal, ama Mouse’un çalışmaması normal değil. Çalışmamasından kastım ise eğer sağ eliniz ile Mouse’u tutuyorsanız hareket ettirince takılıyor, geç cevap veriyor. Elinizi biraz daha açmanız gerekiyor. Klavyede yazı yazarken de aynı problemi hissediyorsunuz.

İlk defa desem yalan olacak ikinci defa bir Microsoft ürününden memnun kalmadım. Birincisi Vista ikincisi de bu Mouse.

Sağlıcakla.

Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim :), eğer burada ki çözümler veya bilgileri işinize yaradıysa sizde aşağıda bulunan butonlar yardımıyla paylaşırsanız başkaları da yararlanabilir. :)

Paylaş:



    Yorumlar - 0 Yorum :

Yorum Gönder