Google Stop Words-Etkisiz Kelimeler | Ali Karahisar

Google Stop Words-Etkisiz Kelimeler

Merhaba Arkadaşlar;

Stop Words yani etkisiz kelimeler arama sonuçlarının, kullanıcılara hızlı ve etkin olarak sunulması için arama motorları tarafından es geçilen yani yok sayılan kelimelerdir. Bu kelimeleri araştırırken wmaraci üzerinde denk geldim, buraya da yazayım dedim.

Bu kelimelerin yok sayılmasını şöyle örneklendirelim. Siz google üzerinde xxxx nedir? diye arama yaparsanız eğer, google size sonuçları daha hızlı getirmek adına "nedir" kelimesini yok sayacaktır.  Google burada "xxxx" kısmının sıralamasını kullanıcıya gösterecektir. Benim blog'um da dahil olmak üzere bunların yanlış kullanımına şahidiz.

seo

Şimdi Türkçe Stop Words - Etkisiz kelimeler listesine bakalım;


  • A: acaba, ama, ancak, artık, asla, aslında, az
  • B: bana, bazen, bazı, bazıları, bazısı, belki, ben, beni, benim, beş, bile, bir, birçoğu, birçok, birçokları, biri, birisi, birkaç, birkaçı, birşey, birşeyi, biz, bize, bizi, bizim, böyle, böylece, bu, buna, bunda, bundan, bunu, bunun, burada, bütün
  • C: çoğu, çoğuna, çoğunu, çok, çünkü
  • D: da, daha, de, değil, demek, diğer, diğeri, diğerleri, diye, dolayı
  • E: elbette, en
  • F: fakat, falan, felan, filan
  • G: gene, gibi
  • H: hangi, hangisi, hani, hatta, hem, henüz, hep, hepsi, hepsine, hepsini, her, her biri, herkes, herkese, herkesi, hiç, hiç kimse, hiçbiri, hiçbirine, hiçbirini
  • İ: için, içinde, ile, ise, işte
  • K: kaç, kadar, kendi, kendine, kendini, ki, kim, kime, kimi, kimin, kimisi
  • M: madem, mı, mi, mu, mü
  • N: nasıl, ne, ne kadar, ne zaman, neden, nedir, nerde, nerede, nereden, nereye, nesi, neyse, niçin, niye
  • O: ona, ondan, onlar, onlara, onlardan, onların, onu, onun, orada, oysa, oysaki
  • Ö: öbürü, ön, önce, ötürü, öyle
  • S: sana, sen, senden, seni, senin, siz, sizden, size, sizi, sizin, son, sonra, seobilog
  • Ş: şayet, şey, şimdi, şöyle, şu, şuna, şunda, şundan, şunlar, şunu, şunun
  • T: tabi, tamam, tüm, tümü
  • Ü: üzere
  • V: var, ve, veya, veyahut
  • Y: ya, ya da, yani, yerine, yine, yoksa
  • Z: zaten, zira

Sağlıcakla.
İlgili Aramalar:seo,google aramaları,etkisiz kelimeler,stop words,türkçe,türkçe stop words,türkçe etkisiz kelimeler

Paylaş:



    Yorumlar - 0 Yorum :

Yorum Gönder