KMPlayer reklam engelleme (reklam kapatma) | Ali Karahisar

KMPlayer reklam engelleme (reklam kapatma)

Merhaba Arkadaşlar;

Uzun bir ara sonra KMPlayer kullanmaya geri döndüm. Ancak Programın sağ tarafında bir reklam penceresi çıkmaktaydı, bu da biraz rahatsızlık verdi açıkçası.


Bunun çözümünü araştırdığımda iki farklı çözüm yolu denendiğini gördüm ancak en kullanışlı ve deneyerek sonuca ulaştığım olan yöntemi yazacağım ben.

kmplayer-reklam-engelleme

C:\Windows\System32\drivers\etc
Klasörü içinde ki "hosts" dosyasını açıp, en alt satıra "127.0.0.1 player.kmpmedia.net" adresini yapıştırıyoruz. Dosyayı kaydedip, kmplayerı kapatıp açtığınızda sorun çözülmüş olacak.

Umarım yararlı olur,
Sağlıcakla.
Yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim :), eğer burada ki çözümler veya bilgileri işinize yaradıysa sizde aşağıda bulunan butonlar yardımıyla paylaşırsanız başkaları da yararlanabilir. Ayrıca bundan sonra ki yazılardan haberdar olmak için Ücretsiz E-Posta Aboneliği yaparsanız çok motive edici olabilir :)

Yeni yazılarımdan haberdar olun!

Paylaş:



2 Yorum :
  1. Hocam ben o iki yöntemi de denedim. Ama bir sonuç almadım. KM Player ekibi bütün çözüm yollarını aşıp her güncellemede farklı bir şekilde illaki o sağ menüyü bizlere zorluyor mu nasıl bir şey anlamadım. Sizin anlattığınız yöntemleri denedim. Normalde sorun çözülmesi gerekiyor ama çözülmüyor. KM Player yapımcıları her yeni güncellemeyle kullanıcılara bu zulmü bir şekilde yaşatma gayreti mi güdüyorlar anlamak mümkün değil. Ama bu gidişle kafayı yiyeceğim. Lütfen eğer başka bir çözüm yolu varsa ve bizimle paylaşırsanız çok memnun olurum dua ederiz. Tam da kodlama alanında uzmanlığınız varken bu hünerinizi KM Player'ın belasında da gösterin lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba;

      Aslında çözüm hala tam çözüm ancak reklamların çekildiği ip ya da domain bilgileri lazım. Şu an hem windows hem de km player kullanmadığım için bu bilgiler de ne yazık ki bende yok. Olsaydı çözümü yine yukarıda anlattığımdır.

      Sağlıcakla.

      Sil